Sunday, February 12, 2012

"On lunta tulvillaan"

Tänään on kaunis ilma vaikkei aurinkokaan paista,
kaikkialla on lunta vaikka kuinka ja lisää tulee.
Asteitakin on lähes 0'C. Tekisi mieli mennä möyrimään noihin 
kirkkaisiin kinoksiin ja heitellä lunta kaikkialle, 
ihan saharan-autio maille asti ;) Tekisi sielläkin varmasti
 hyvää saada ohut kerros suoja lunta.Nyt olisi täydellinen ulkoilu keli
 mutta taidan tänään tyytyä pelkkään luisteluun.
Talvesta ja ulkomaista puheen ollen paikka jonne tällä hetkellä 
haluaisin matkustaa, on Siperia tai Alaska.
Haluaisin tutustua eri tapoihin selviytyä siellä
kylmyydessä ja voisin nähdä eri meri eläimiä kuten 
mursuja ihan omin silmin. :)) Aion luultavasti käydä
 jossain kylmässä paikassa, kun olen aikuinen ja 
jos minulla on mahdollisuudet siihen. :] 
Olen ajatellut myös että voisin joskus aikanaan käydä jossain
 hyvin lämpimässä ja luonto rikkaassa paikassa 
kuten Tyynen meren rannikolla sukeltamassa jonkunlaisen
oppaan kanssa :) Olisi ihanaa nähdä kaikki ne 
kauniit värit mitä kasvit ja eliöt pitävät sisällään♥ 
Olen katsellut paljon erilaisia luontodokumentteja ja
 muita tutkimus juttuja ja olen niiden avulla 
kiinnostunut näistä asioista :)
Toivottavasti teksti ei uuvuttanut sinua täysin, 
kiitos kun luit ♥
~Andrea~
Tässä tulee muuten vielä kuvia mitä
 olen ottanut tänään ja eilen :)
P.s. Kaikki tämän postauksen kuvat ovat oma ottamiani! ©

No comments:

Post a Comment