Thursday, March 8, 2012

Paras sisustusliike ♥

Paras sisustus liike löytyi eilen! Ja se on... Loviisan aitta ♥ 
Ja mikä onni se on melko lähellä :) Liikkeessä on juuri sellainen tyyli joka
 miellyttää tosi paljon, tunnelmallinen, monipuolinen, viihtyisä ja muutenkin ihana ♥
 Aion käydä siellä heti kun olen terve. Ja toivon löytäväni ne asiat mitä tarvitsen : 
Säilytyskori langoille, semmonen torkkupeitto, koristetyynynpäällinen ja
 varmaan jotain muutakin ;P 

Tässä jokaisesen suunnittelijan tuotteita:
Gant Home♥
Linum♥
Sia♥
Lene Bjerre♥
Riviéra Maison♥
Ja tässä on vielä pari ihan huippu tuotetta♥ 
p.s. en kyllä tiedä mikä kaikista on paras ;D

3 comments:

  1. oliks noita kaikkii myynnissä siellä ?
    Jos oli,niin mun on pakko päästä tonne :D

    ReplyDelete
  2. Juu ja varmasti paljon muutakin ;) mut harmi et sil ei oo netti kauppa, ainakaan mun tietääkseni :D (Pääsen sinne sitte ku oon terve :DD) Jos löydän jotain kivaa pientä tai jotai nii voin ostaa teillekki jotain :)

    ReplyDelete
  3. Kiva yli huomen on synttärit ja oon vielki aika huonos kunnos :(

    ReplyDelete