Sunday, April 22, 2012

A very lovely day♥

Ai että! Niin ihana sää ja ihana olo ♥ 
Musta tuntuu että tänään kaikki onnistuisi täydellisesti, keksin ratkaisun mun suureen ongelmaan,
 tuli taas koulu innostus, ehdin helposti pyörälenkille tänään ja on muutenkin ihanan rento fiilis :)

Eli ongelman nimi oli mun puhe-esitys koulun äikän tunnilla: olin tosi innoissani siitä kun vihdoin 
saisin tehtyyjotai tosi mielenkiintosta, mut mua myös jännitti aikas mielenkiitosen paljon! Se meni 
sitten ihan surkeesti, ensinäkin teksti loppui päästä vaikka kotona osasin selittää kaikenlaista, toiseks
 änkytin kauheesti, kolmanneks tuli välilläkauheita taukoja ku ei tullu mitään mieleen ja neljänneks se
 nettisivu ei toiminu mistä mun piti näyttää tosi hyviä kuviaei toiminu siellä koulun koneella ja 
vaan sen takia et olin jättänyt yhden kirjaimen vahingossa pois paperista mihin kirjotin
 sen nettisivuston.... ;_; Eli käytännössä kaikki meni pieleen. Mut mun ratkasu on valmis ja se on
 puhe-esitys pyöräilystä. Se on pitkä ja siinä on sopivasti tietoa ja se on senverta helppo 
aihe mulle et se onnistuu varmasti! Täytyy vaan toivoo et opettaja antaa mun pitää sen.

Olin tossa just parvekkella auringon paisteessa lukemassa kotitalouden kokeeseen, 
oli kyllä ihanaa ja tunnelmaa paransi vielä kolmen linnun jahti puun ympärillä ;)
Todella ihanaista viikon viimeistä päivää kaikille♥
~Andrea~

No comments:

Post a Comment