Monday, June 25, 2012

Ympäristö ja ihmiset...

Tää on nyt tämmönen mieltäni kiinnostava ja mietityttävä aihe...
Kiinnostuin... tai siis olen jo kauan ollut kiinnostunut ympäristöstä ja ilmastonmuutoksesta
 ja muista saman tyylisistä asioista. -Monissa kehitysmaissa suuryritykset suorastaan 
ryöstävät ihmiset ja maapallon omaan haltuunsa kunnioittamatta kumpaakaan!!! 
Ihmiset tekevät töitä roppakaupalla , ylitöiksikin asti monissa tapauksissa, mutta työntekijät
 ansaitsevat (käytännössä eivät mitään) reilusti alle minimipalkkojen päivässä.
+työ olojen huonous, ylityöt liian suurista vaatimuksista palkkaan nähden, Ihmiset eivät yksinkertaisesti
 voi elää tällä tavalla! Toki asiat ovat paljon pahemmin kuin mitä tässä on kerrottu... mikä on 
minusta törkeää...-Ihmiset tietävät että ilmastonmuutos on käsillä, mutta silti 
vain pieni osa maailman ihmisistä todella, todella yrittää hoitaa oman 
osuutensa tämän estämiseksi (lieventämiseksi.)
 Mitä tapahtuu sitten kun jäät sulavat mantereilta ja ilmat
 lämpenevät pilviin, elintärkeä ilmamme ei ole hengityskelpoista ? 
Olemme luoneet elämää maapalloon, miksi tuhota se?
-Olen ajatellut että kyllä minä ainakin aikanaan kun olen aikuinen aion 
hoitaa oman osuuteni tästä.

Ja tämähän oli minun mielipiteeni.

Kuva-Blogi

No comments:

Post a Comment